zaterdag 22 mei 2010

Best day

Gister ben ik naar de comets geweest in oberhausen
ik ging er 1 uur al heen toen kwam ik elise tegen,
met nog 2 meisjes jacqueline en nienke die kende ik niet.
naja wij stonden zegmaar 3e rij het was echt heel druk
hebben we tot 6 uur gewacht voordat tokio hotel kwam
echt heel veel justin bieber fans en tokio hotel pff
naja saar kwam om half 4 hihi en toen kwam tokio hotel eindelijk op de rode loper om 6 uur ofzo echt iedereen duwen pff en gingen die apen de andere kant op met handtekeningen uitdelen dat was echt stom =[ ik zag ze wel de trap opgaan! maargoed daarna gingen wij naar binnen rennen en dat was echt kk druk iedereen duwen. uiteindelijk waren we binnen was het echt helemaal niet druk heel leeg dus we stonden heel dichtbij het podiumpje van awards. naja toen het begon hebben we gedanst enzo op disco pogo hihi en toen opeens kwam bill langslopen echt zo dichtbij ik schrok me dood hahaha. toen had th beste live act gewonnen en kwamen ze het podiumpje op. wij met ze 6en naar voren rennen en we stonden echt HEEL dichtbij ik heb ze nog nooit zo goed gezien omg bill is net zo knap. even later gingen bill en tom weer op het podium om een award uit te reiken dat was echt leuk. naja en justin bieber kwam nog op treden dat was ook wel grappig. er hebben er een paar gehuild omdat we echt zo dichtbij stonden pff het duurde ook best lang het concert maja voor je het weer is het voorbij. het was echt geweldig the best day ever =DDDDDDD


fotos staan op mn hyves; nathlovesbill
youtube; billxtom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten